Ο ανθρώπινος οργανισμός μπορεί να συνθέσει μόνο το 10% της βιταμίνης D μέσω των τροφών.Τα παιδιά τη χρειάζονται για να χτίσουν γερό σκελετό και οι μεγάλοι για να τον διατηρήσουν δυνατό και υγιή.
Αντίθετα , μπορεί να συνθέσει το 90% μέσω της υπεριώδους ηλιακής ακτινοβολίας (καθημερινή έκθεση στο ηλιακό φως για 15-20 λεπτά μπορεί να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του).

Οι άνθρωποι που εκτίθενται στην ηλιακή ακτινοβολία κατά τη διάρκεια της ημέρας εμφανίζουν ταχύτερη νυχτερινή παραγωγή μελανίνης, της ορμόνης που διευκολύνει την έλευση του ύπνου και βελτιώνει την ποιότητά του.

Πιθανόν δε το γνωρίζεις οτι η ηλιακή ακτινοβολία αυξάνει τα επίπεδα των ενδορφινών. Τα μόρια αυτά έχουν ισχυρή αναλγητική, καθώς και διεργετική και ψυχοτρόπο δράση. Έτσι δικαιολογείται η καλή διάθεση και η ευεξία που νιώθουμε κατα τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Ο ήλιος πρέπει να είναι φίλος μας. Επιλέγουμε την κατάλληλη ώρα. Μπορούμε να τον απολαύσουμε τις πρωϊνές ή απογευματινές ώρες.
Φοράμε τα κατάλληλα ενδύματα και αξεσουάρ.Επιλέγουμε έξυπνα το αντιηλιακό μας, θα πρέπει να προστατεύει από τις UVA και UVB ακτινοβολίες και να αναγράφονται στη συσκευασία <> μέσα σε κύκλο, καθώς και ο δείκτης προστασίας SPF. Υψηλής προστασίας θεωρείται ένα αντιηλιακό όταν ο SPF δείκτης του είναι απο 30 και πάνω.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ